تاریخ انتشار :شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۹۱۱۸
جالب است ۰
یکنواخت بودن مسیر طولانی تهران به مشهد در استان سمنان علت اصلی سوانح جاده‌ای در این محور است. شب گذشته دو تصادف وحشتناک در این جاده رخ داد.
تصادف مرگبار اتوبوس های تهران مشهد / علت چیست؟
بارش باران و لغزندگی جاده ها نیز این بار مزید بر علت شد تا اول هفته برای شهروندان این استان با خبر دو سانحه رانندگی در محور تهران به مشهد آغاز شود.
تصادف اتوبوس با 31 مصدوم

اما در سانحه‌ای دیگر که در ساعت 4 و 35 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر 63 محور سرخه به آرادان یعنی پنج کیلومتری شهر آرادان رخ داد؛ یک دستگاه اتوبوس پس از برخورد با کامیونت ایسوزو دچار واژگونی شد که براثر این سانحه 31 سرنشین این اتوبوس مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
به گفته مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، این سانحه رانندگی با اعزام سه تیم امداد و نجات هلال‌احمر و پنج تیم از مرکز فوریت‌های پزشکی، 31 سرنشین اتوبوس سانحه دیده که از گناباد به مقصد تهران در سفر بودند؛ پس از رهاسازی به بیمارستان منتقل شدند و این سانحه در محل وقوع آن فوتی نداشت.

تصادف مرگبار اتوبوس

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از واژگونی یک اتوبوس دیگر در همان محور سرخه به آرادان در ساعت 6 و 25 دقیقه صبح خبر داد و افزود: این سانحه که در کیلومتر 16 این محور رخ داده است؛ 15 حادثه‌دیده داشت.
محمدخانی با اشاره به اینکه این اتوبوس از مبدأ تایباد به مقصد تهران در حرکت بود عنوان کرد: متأسفانه سه نفر از حادثه دیدگان در این سانحه رانندگی در محل وقوع آن و سر صحنه فوت کردند.
 
https://hadesenews.ir/vdca.6nok49n6a5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما