تاریخ انتشار :شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۱۰۶۲۴
جالب است ۰
جانشین رئيس پليس بين الملل فراجا خبر داد

استرداد قاچاقچی 177 میلیارد تومانی به کشور

حادثه نیوز: جانشین رئيس پليس بين الملل فراجا از استرداد فردي به اتهام قاچاق سازمان یافته کالا به مبلغ 177 میلیارد تومان به کشور خبر داد.
استرداد قاچاقچی 177 میلیارد تومانی به کشور
به گزارش حادثه نیوز، سردار رضا موذن در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: این متهم یکی از عوامل اصلی قاچاق هدفمند کالا است، که با سوء استفاده از شرایط موجود اقدام به قاچاق البسه و لوازم بهداشتی به ارزش بالغ بر 177 میلیارد تومان کرده است.

وی در ادامه بیان داشت:  بر اساس  اعلام مراجع قضائي مبني بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگيري و استرداد وي در دستور کار ماموران پليس بين‌الملل فرماندهي انتظامي جمهوري اسلامي ايران قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در تکميل اين خبر افزود: در پي تحقيقات پليسي و اطلاعاتي صورت گرفته، مشخص شد اين مجرم پس از انجام عملیات مجرمانه به صورت غير قانوني اقدام به ترک کشور نموده و به يکي از کشورهاي منطقه متواري شده است.

موذن اظهار داشت: پليس بين‌الملل‌ با استفاده از ظرفيت‌هاي سازمان اينترپل و هماهنگي‌هاي لازم با مراجع مربوطه داخلي و خارجي، عليه وي اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء رديابي و مورد شناسايي قرار داد و  نهایتا وی دستگیر شد.

وی در پایان ضمن اشاره به تلاش پليس بين‌الملل فراجا، در رديابي، شناسايي و دستگيري اين مجرم و همچنين انعکاس تحت تعقيب بودن آن به مرزهاي ورودي کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط ماموران پلیس بین‌الملل فراجا، روز چهارشنبه از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
https://hadesenews.ir/vdcc0eqs.2bqxi8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما