تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۰۶۲۰
جالب است ۰
حادثه نیوز: پسر همسایه در ماجرای قتل زن جوان در خیابان خوش با توجه به اظهارات ضد و نقیض خود بازداشت شد.
بازداشت پسر همسایه به دلیل اظهارات ضد و نقیض در خصوص قتل زن جوان
به گزارش حادثه نیوز، عقربه‌ها ساعت یک ظهر شنبه چهارم آذر ماه را نشان می‌داد که پسر جوانی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و گفت: جسد همسایه‌ام که زن جوانی است را در خانه‌اش پیدا کردم؛ لطفا برای کمک‌رسانی اقدام کنید!

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم‌ ماموران کلانتری 108 نواب پیچید و خیلی زود بازپرس موسی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه واقع در خیابان خوش شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه، جسد زن حدوداً 40 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر ضربات جسم سخت به سر و دست و پا به قتل رسیده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، زمان مرگ مقتوله تقریبا ساعت 4 بامداد بوده و چند ساعتی از وقوع جنایت گذشته است.

در نخستین گام همسایه مقتوله که جسد را کشف کرده بود، هدف تحقیق قرار گرفت و در اظهارات ضد و نقیضی به تیم جنایی گفت: من در طبقه سوم زندگی می‌کنم و متوفی که در طبقه اول سکونت داشت، مستاجر ما بود؛ ساعت 9 صبح هنگامی که پی بردم درب واحد او باز است، وارد خانه شدم و در اتاق خواب، جسد را مشاهده کردم و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

بررسی‌های بیشتر نشان داد، پسر همسایه با مقتوله بخاطر رعایت نکردن قوانین ساختمان اختلاف داشته و در تلفن‌ همراهش، فیلمی را ظبط کرده که نشان می‌دهد آنها با یکدیگر مشاجره لفظی نیز داشته‌اند!

از سوی دیگر نیز پسر جوان با تاخیر چند ساعته کشف جسد را به پلیس گزارش داده است که همین موضوع شک تیم جنایی را بر انگیخت.

پس از پایان تحقیقات میدانی صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با کسب مجوز‌های لازم قضایی، پسر جوان را بازداشت کردند و در ادامه ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه این جنایت ادامه دهند.

با دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
https://hadesenews.ir/vdciuqaz.t1aur2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما