تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۸۹۱۱
جالب است ۰
پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر 3 نفر از سارقان تحت عنوان مامور پلیس، از شهروندان خواست در صورتی که توسط این افراد مورد اخاذی قرار گرفته اند به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.
تعداد نظر۱
این 3 دزد با پوشش پلیس سرقت می کردند + عکس
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سه سارق مامورنما خبر داد و گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت به شيوه اخاذي تحت عنوان مأمور پلیس توسط سرنشينان خودروهاي مختلف در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات برای کارآگاهان محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروهای مالباختگان، خود را مأمور پلیس معرفي و پس از بازرسي بدني به بهانه های واهی وجوه و لوازم با ارزش آن ها را گرفته و بلافاصله متواري مي شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی همه سارقان شرکت کننده در سرقت را شناسایی و با مراجعه به مخفیگاه آن‌ها، نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه اخاذی و سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چند فقره اخاذی با جعل عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

نادربیگی در پایان اظهار کرد: با دستور مقام قضایی، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر شده تا شهروندانی که توسط اعضای این باند مورد اخاذی قرار گرفته اند برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج-میدان طالقانی، بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdca.6nak49no65k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جاوید
بسیار عالی