تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۱۰۶۰۹
جالب است ۰
حادثه نیوز: اخیرا برخی از کاربران فضای مجازی پوریا نوری، برادر کسری نوری زندانی سابق امنیتی را متهم به تجاوز جنسی و آزار و اذیت کرده‌اند.
انتشار روایت‌های مختلف از آزارگری جنسی برادر کسری نوری/ تجاوز جنسی به زنان با نقاب زن، زندگی، آزادی!
به گزارش حادثه نیوز، اخیرا روایت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر آزار و اذیت جنسی تعدادی از بانوان از سوی یکی از زندانیان سابق امنیتی که از قضا مدعی حقوق زنان است، منتشر شده که در نوع خود قابل توجه است.

یک صفحه که در توئیتر اقدام به نشر این روایت‌ها می‌کند، تاکنون شش روایت از آزارگری جنسی پوریا نوری ثبت کرده است که جزئیات آن تکان‌دهنده و بسیار تعجب‌آور است.

فارغ از اینکه بررسی صحت و سقم این روایت‌ها باید توسط نهادهای مسئول از جمله دستگاه قضا و ضابطین مرتبط انجام شود؛ اما طرح چنین ادعاهایی در خصوص شخصی هم‌‍‌چون پوریا نوری بسیار قابل تامل است.

پوریا نوری، مستندساز و عکاس سینما و تئاتر و برادر کسری نوری (زندانی سابق امنیتی و از عناصر مهم قائله گلستان هفتم) و از امضاکنندگان بیانیه مضحک موسوم به «تفنگت را زمین بگذار» است که پس از حوادث ناگوار خیابان گلستان هفتم بازداشت و در نهایت به زندان محکوم شد و پس از اتمام دوره محکومیت از زندان آزاد گردید.

روایت‌های منتشر شده از آزارگری جنسی پوریا نوری در فضای مجازی حاکی از این است که وی در بدو امر با ارسال پیام در فضای مجازی و اینستاگرام و معرفی خود به‌عنوان مستندساز و کسب ترحم با توجه به سابقه ننگین خانوادگی وی در صدد نزدیک شدن به فرد قربانی بوده تا در مهلت مناسب نیت شوم خود را عملی سازد.

نکته قابل تامل در این میان، استفاده از پوشش «مدعی حقوق زنان بودن» پوریا نوری است. به‌طوری که در جریان مسائل مربوط به فوت مهسا امینی، پوریا نوری با انتشار توئیتی در صدد آن است که خود را مدعی حقوق زنان و دختران نشان دهد! وی می‌نویسد: امروز نوبت دختر ما بود، فردا نوبت دختر دیگری است. به هر شکلی که می‌شود تنهایشان نگذاریم. 

با توجه به افزایش روزانه روایت‌های مختلف دائر بر آزارگری جنسی پوریا نوری، باید منتظر ماند و دید که آیا دستگاه‌های مسئول از جمله قوه قضاییه و پلیس هم‌چون کیوان امام وردی که در بدو امر روایت‌های آزارگری جنسی وی در فضای مجازی منتشر شده بود، برنامه‌ای برای برخورد با این فرد دارند یا خیر.
https://hadesenews.ir/vdcf1vdy.w6dxxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما