تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۹۹۱۴
جالب است ۰
حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته به منظور جلب رضایت اولیای دم، اجرا شد.
آرمان عبدالعالی اعدام شد
به گزارش حادثه نیوز، حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی، شورای حل اختلاف و فعالین فرهنگی و اجتماعی کشور طی سالهای اخیر به منظور جلب رضایت اولیای دم که تا اخرین لحظات هم ادامه داشت، سحرگاه امروز سوم آذر ماه در زندان رجایی شهر اجرا شد.

بیوگرافی آرمان عبدالعالی

 
آرمان عبدالعالی، در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل غزاله شكور نامزدش شد و پس از اثبات آن توسط دادگاه به قصاص محکوم گردید.

آرمان عبدالعالی متولد 1375 در تهران است که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اما در سن 17 سالگی نامزد خود را به قتل میرساند و راهی زندان میشود ولی در زندان به تحصیلات خود از راه دور ادامه میدهد و موفق میشود در رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی قبول شود.

ماجرای قتل آرمان عبدالعالی

تحقیقات پلیس اینگونه اعلام شده که این دختر و پسر در ترکیه با هم آشنا میشوند و بعد از بازگشت به ایران ارتباطشان با یکدیگر ادامه میابد.
 
آنها خانوده هایشان را در جریان رابطه شان قرار داده و زیر نظر خانواده با یکدیگر بیشتر آشنا میشوند اما تصمیم غزاله شکور مبنی بر ادامه تحصیل دادن باعث میشود که رابطه آنها به هم بریزد.
 
این دختر در حالی تصمیم میگیرد ایران را ترک کند که آرمان از این تصمیم ناراضی بوده و یک روز به او زنگ میزند و میگوید که به خانه آنها برود و درباره این موضوع صحبت کنند.
 
طبق تحقیقات و اعترافات اولیه مشخص می شود، بعد از حضور این دختر در خانه آرمان عبدالعالی بحث آنها به درگیری لفظی منجر شده و آرمان او را هل داده و بر زمین می اندازد و سپس با میله بارفیکس او را به قتل میرساند و او را به ستل زباله محله می اندازد
 
این تحقیقات را آرمان عبدالعالی قبول ندارد و میگوید که من نامزدم را تا دم درب بدرقه کردم و درب را بستم و به یکباره صدای افتادنش از پله را شنیدم و وقتی بیرون آمدم با پیکر بی جان او روبه رو شدم و چون ترسیده بودم او را داخل مشما گذاشتم و به سطل زباله انداختم.
 
  تلاش هنرمندان و اشخاص مهم در چند سال اخیر برای نجات جان آرمان و رضایت گرفتن از خانواده مقتول بی فایده بود و بعد از بارها منتفی شدن اعدام، سحرگاه امروز آرمان عبدالعالی به جرم قتل غزاله شکور به دار مجازات آویخته شد.

انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdce.z8objh8oe9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما