تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۱۰۱۴۰
جالب است ۰
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودرو‌های شوتی و کشف کالای قاچاق در زنجان خبر داد.
توقیف 15 خودروی شوتی با سیستم دودزا و مخزن میخ در زنجان
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ اسماعیل زاده رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودرو‌های شوتی و کشف کالای قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، رصد اطلاعاتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان و خودرو‌های شوتی در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی به ۱۵ دستگاه خودروی وانت و سواری تیزرو (موسوم به شوتی) که برخی از آن‌ها مجهز به سیستم دودزا و مخزن میخ سه پایه بودند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور انواع لوازم آشپزخانه خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال، مواد محترقه، نهاده‌های دامی خارجی، و سایر اقلام قاچاق کشف و ۱۵ متهم در این زمینه دستگیر شدند.
 
اسماعیل زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودرو‌های شوتی در چهارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
https://hadesenews.ir/vdcfxydy.w6dxjagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما