تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۱۰۰۳۷
جالب است ۰
رئیس پلیس شیراز از دستگیری دزد حرفه ای دوچرخه با 23 مورد سرقت خبر داد و گفت: در این خصوص ۳ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
دزد دوچرخه در شیراز دستگیر شد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ فرج شجاعی، رئیس پلیس شیراز از دستگیری دزد حرفه ای دوچرخه با 23 مورد سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۳ گلدشت شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: در این خصوص ۳ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
 
شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخران ۱۱ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
 
وی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdca0wn6.49nwe15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما