تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۱۰۰۳۶
جالب است ۰
فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری شرور معروف این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی سریعا پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی فرد مورد نظر که با یک خودرو در حال تردد بود را دستگیر کنند.
شرور معروف چاقوکش در اقلید دستگیر شد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ مراد صارمی، فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری شرور معروف این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پی اعلام امت حزب‌الله مبنی بر اینکه فردی اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های اقلید با سلاح سرد برای مردم ایجاد مزاحمت و همچنین در خرید و فروش مواد مخدر و سرقت نیز فعالیت دارد که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران انتظامی سریعا پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی فرد مورد نظر که با یک خودرو در حال تردد بود را دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهم ۱۱ عدد انواع سلاح سرد شامل چاقو، ساطور، باطوم فنری پلیس، حدود ۴ گرم مواد مخدر و یک عدد تفنگ بادی خفیف ۵/۵ فاقد مجوز کشف شد، به شهروندان توصیه کرد در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcjmyev.uqeytzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما